Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres e-mail Sprzedawcy.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
7. Sprzedawca dołączy kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.
Procedura reklamacyjna, zwrotu lub wymiany
KROK 1 | KROK 2 | KROK 3 | KROK 4 | KROK 5 |
Pobierz i uzupełni formularz poniżej | Poinformuj nas, wysyłając maila z formularzem | Zapakuj produkt/produkty wraz z dołączonym formularzem | Nadaj paczkę na adres; ul. Karkonoska 12, 62-035 Radzewo | Oczekuj na odpowiedź, rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania paczki |