Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres e-mail Sprzedawcy.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
7. Sprzedawca dołączy kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

Procedura reklamacyjna, zwrotu lub wymiany

KROK 1KROK 2KROK 3KROK 4KROK 5

Pobierz i uzupełni formularz poniżej

Poinformuj nas, wysyłając maila z formularzem

Zapakuj produkt/produkty wraz z dołączonym formularzem

Nadaj paczkę na adres;

ul. Karkonoska 12,

62-035 Radzewo

Oczekuj na odpowiedź, rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania paczki

Witryna stworzona na platformie